onsdag 5 september 2007

Malin tröttnade hastigt på skolan idag..


Malin fick ett mindre raseriutbrott efter andra lektionen då det fortfarande var två lektioner kvar innan lunch. En dryg företagslektion, och rättkunskap som egentligen borde vara tråkigt men som Ronny gör till en väldigt rolig & intressant lektion. Norrmänskämt.. säger rätt mkt, haha.

Eftersom vår fransklärare var sjuk även idag hade jag håltimme från 12.10 - 14.15, himlans skönt. Åkte hem och gjorde mig en lunch som bestod av köttbullar & makaroner. Avancerat!

Efter 80 min danska till 15.35 mötte jag min lilla Malin, och tillsammans med Mia försatte vi oss i en mindre nyttig situation på donkan, ack.
Därefter skulle Mia få håret klippt och säkerligen lite färgat, och Malin och jag inhandlade massvis med smink.

Sammanfattningsvis har dagen fångat upp 3 intensiva lektioner + en ickeintensiv rättskunskap, lång håltimme i soffan framför tvn (oj degig), en dansktalande lektion, och en ny liten kollektion smink tog plats i min necessär.

Inga kommentarer: