torsdag 11 oktober 2007

Stolthet & Fördom, Pride and Prejudice

Idag är jag hemma pga min ihärdiga huvudvärk, orkar snart inte fler sömnlösa nätter. Vet inte om det är stress, förmodligen är fallet så, men vad gör man åt det när man inte hinner annat än att stressa sig genom veckorna?
Så jag gav min huvudvärk ledigt idag, sov tre ½ timme längre och la mig i soffan för att se Stolthet & Fördom, en av de bästa jag sett. Se den!

Idag har Emelie åkt iväg till Jönköping för att hälsa på Emma som nuförtiden pluggar där. Trist utan dig en helg Emelie, haha och jag som har varit hemma i Malmö utan dig i ett halvår! Förstår det inte..
- Du är min högra hand, och som du säger, att jag är din dragkedja. Vi förstår varandra, kompletterar varandra, vi bara är bra för varandra. Älskar dig Sis'20


Inga kommentarer: