måndag 28 juli 2008

Destination: Hawaii
Malin och jag har snackat ett tag om vad vi ska göra efter studenten när vi inte längre har en skola att gå till. Och Malin kom med det underbara förslaget att hon alltid drömt om att jobba ett tag som bartender på Hawaii och jag som alltid velat åka dit, vilken kombination.. Först har det bara varit snack men ikväll när vi satt och diskuterade det så blev det helt plötsligt seriöst. Det är vad vi vill göra ett tag efter studenten. Jobba ihop ett startkapital sommaren efter och sen dra någon gång på hösten/vintern 09. Vad underbart! Vad jag ska syssla med där vet jag inte än, om Malin blir bartender kanske jag får bli biltvättare?... hähä, nej skämt å sido, Hawaii är något vi definitivt ska ta på allvar, bara för att komma bort från allt! Jag längtar Malin haha, vi åker nuuu?! ;)

Inga kommentarer: