tisdag 8 juli 2008

Ett brev till den finaste:

"Hej hopp lingon - ? ja, välj själv min sköna höna. Nu sitter jag här ännu en kväll framför datorn och har svårt att somna. Idag har du ju jobbat, som blivit ditt liv de senaste veckorna, tycker du är duktig som håller ut fortfarande utan att på riktigt fått börja ditt sommarlov! men snart ska du ju till Mallorca din fuling - jag vill också! Det börjar bli tråkigt utan dig alla regniga sommardagar... Själv har jag solat den lilla halvtimme solen vågade sig fram idag, promenerat en timme och tränat - nu är det hårdträning på allvar innan vi åker till Alanya mohaha :), jobbat till elva och sen beställt kläder. Händelserik dag utan dig - vad jobbigt.
Jo, den riktiga anledningen till att jag kände för att skriva detta nu ikväll var för att jag kom in på din gamla blogg som du använde för ett bra tag sen nu, där du har skrivit en massa gulligt. Och alla överskrifter är något låtnamn som jag innan jag träffade dig inte hade den blekaste om vilka låtarna var. Alla de låtnamn du använt som överskrift är ju alla de låtar du gett mig som ligger i mappen "Malins mys" (känn dig speciell som har en egen på min ipod), att jag inte fattat det förrän nu.. hoho. Och just nu lyssnar jag på Write me a song med Edwin McCaine, fyfan vad underbar låt. Precis som du min vän, vi har sagt det tusen gånger och det kan aldrig sägas för mycket: jag uppskattar vår vänskap mer än något annat och jag älskar att jag kan vara jag med dig, och att du är dig själv med mig. Jag älskar oss! Finare vänskap kan vi nog aldrig hitta.. hihi. Så, sluta nu läsa detta långa "brev" och återgå till växeln på MKB, för snart har du semester! Vi ses på onsdag med en extrem uppladdning av Sex and the city och planeringar av vecka 32 i augusti. Nu ska jag städa mitt oorganiserade rum och göra ett ytterliggare försök till sömn :D Ciao bella!"

Inga kommentarer: