söndag 3 augusti 2008

3 dagar


På onsdag åker vi till Alanya och det ska bli meeer än underbart! Fanny och Vera åkte imorse och är framme nu och allt var bra, längtar som fan nu !

Fredagen som gick tillbringade jag på stranden med Malin, Vera och även Tommy o Leffe.. Efter det fortsatte vi i stan och Tommy köpte en GPS, nyfunnen bästis haha..
Jobb på natten vilket var drygt, sista två timmarna höll jag på att somna, inte bra det där.

Lördag - vaknade halvfyra och körde ut till Malin, vi handlade mat på ICA och sen kom Vera och Fanny och så bjöd vi på lite middagsmys med kycklingfilé, äpplepaj och sex and the city som Fanny stod för.

Efter vår lilla kväll körde jag tjejerna hem och sen körde jag återigen till jobb, inte lika drygt inatt eftersom jag var på mkt bättre humör. Fick trevligt besök också vilket alltid gör det roligare att jobba på nätterna. Efter jobb körde jag Emma och Johanna hem och sen ut till Malin där jag somnade gott vid åtta imorse. Och nu sitter jag här, Malin är ute med Zorro och jag äter frukostbullar som min lilla snutt hade handlat när jag sov.. gott =)

Ska snart bege mig hemåt för att umgås med mamsi lite sen sova och sen, för ovanlighetens skull, ska jag köra iväg till jobb. Yeeeij... har egentligen semester från och med idag men Alex på jobb blev sjuk så jag ska hoppa in och jobba inatt också, vilket blir min absolut sista natt på åtminstone 3 veckor - semester!

Och om 3 dagar är det äntligen Turkiet, såååå skönt vi ska ha det..

Arrivederci

Inga kommentarer: