söndag 7 september 2008

Autumn, please

Ja, det är ju ganska välkänt att hösten är min favoritårstid vilket ingen av mina vänner kan förstå sig på. Höst ger en underbar stämning om det är höst med sol, svala vindar, varma drycker, vännerna i stan, fina färger på träden... Att undvika regnet och slask är en god idé! Dock är regn himlans mysigt sålänge man befinner sig inomhus, ibland kan det t o m vara riktigt mysigt utomhus OM jag får låna pappas golfparaply som täcker mig och ungefär fyra till... haha. Ja, höst är alltså underbart! Min kära syster håller iaf med mig, så hösten hos henne i Danmark ska bli så mysig så, ska dit på novemberlovet och bara njuta av min söta systers sällskap, av hennes fina lägenhet, av hösten och hoppas få lära känna hennes nyfunna vänner! längtar!




Festen hos Clara igår var väldigt lyckad. En mysig, fnittrig och väldigt tjejig tjejmiddag med många, (alltför många) skålar för Vera och Clara, som följdes av en jättetrevlig fest! Tack för det era nyblivna 18åringar!

Nej, back to business. Jobb väntar och där ska jag befinna mig framtills elva ikväll. Malin kommer in och äter, tack tack tack för att du gör mig sällskap vännen <3

1 kommentar:

Emelie Marta Sjölin sa...

du, jag och vackra höst - det är kärlek =)