onsdag 24 september 2008

Myspys idag

Idag var det samling på Malmö mässan 08.45 där det var UF kickoff. Sådär roligt, vi smet iväg efter halva, fy oss, så får vi hoppas att Carin inte läser min blogg.. hoho.

Istället for vi in i stan för att köpa en födelsedagscheesecake till artonåringen. Grattis min favorit! Igårkväll hade jag ställt klockan och förberett ett sms för att vara den första som skrev grattis! 00:00 skickade jag iväg det, men naturligtvis har både Anton och Sarah hunnit före, för att Malins klocka inte stod på samma tid som min (A).. Hur som helst, GRATTIS igen älskling <3

Malin fick sin efterlängtade cheesecake, hon köpte även en jättesöt t-shirt och en ännu sötare mössa! Så himla fin hon var i den, en vit basker. Känns som att Malin är den enda som passar så bra i en basker. Jag såg ut som en svampmupp =/..

Nu har vi mega håltimme till halvtre då italienskan börjar. Tobbe skulle inte gå dit, Fanny och jag tvekar... Vi borde ju naturligtvis gå, men jag vill mycket hellre komma iväg till träningen med Vera i tid. Skönare att ha det gjort och nu har jag inget att göra i två timmar.. hm. Vi borde inte Fancy men det känns som att vi inte går. Vilka bra elever vi är idag, hela dagen!

Nej nu ska jag äta min alldeles för nyttiga lunch.. Vera och jag har startat en liten diet framtills Malins fest, kämpa!

Oo, Paolo Nutini är numera officiellt min favorit inom musik, han är för bra!

Inga kommentarer: