onsdag 17 september 2008

What a catch

Nu är det så jobbigt så att vi som har Italienska, vilket är Fanny, Tobbe och jag måste vänta 2 ½ timme varje onsdag innan den börjar, för lektionen innan har blivit flyttad så alla andra i klassen slutar ett! Så nu får vi vänta tills den börjar och sen slutar vi 15.50.. så jag cyklade hem och hittade en underbar klänning istället. Skulle ju köpt min underbara kavaj från Forever21 till Malins fest men först blev beställningen fel och sen utgick kavajen, kul! Men så har Fancy, (vem annars?) tipsat om en sida som heter StyleByStars där jag hittade en klänning jag vill ha. Så den ska jag köpa nu =)

Ikväll ska jag på hockey, tror det var premiär i någon serie haha, är inte jätteinsatt. Men eftersom Kevin fixar de bästa platserna tack vare en av spelarna i laget hähä, så fick jag följa med på det! hockey kan väl vara kul?


Inga kommentarer: