lördag 18 oktober 2008

Höstens mest efterlängtade kväll

Dagen har kommit då jag är ledig, då jag hade kunnat sova precis hur länge som helst utan att sätta klockan, och då Malin har 18årsfest med Emilia. Denna fest är så efterlängtad så det går inte att sova (?). Jag slutade jobba tolv igårkväll, kom hem, duschade, satte på en mycket bra dvd jag lånat av Anton och så kom Emelie hem. Vi snackade, klockan blev ganska snabbt 02.15.. sen somnade jag gott men vaknade nio! Det är inte acceptabelt när jag verkligen har sovmorgon.. fan. Jag kunde absolut inte somna om, så nu sitter jag här med en kopp te. Innan festen ska vi bege oss hem till Sarah för två timmars vidgörning, lite förfest och massa tjejsnack! tänkte ta med mig min nyårsoutfit och visa de och få lite synpunkter =).

Imorgon åker Emelie hem och denna veckan har gått alldeles för fort! Men en sak jag längtar till mer än att Emelie skulle komma hem, är att jag ska åka till henne på lovet. Ska bli så roligt att träffa alla hennes vänner i Danmark och bara få ha tid med min söta syster!

Nu vankas det frukost.. Ciao

Inga kommentarer: