fredag 10 oktober 2008

No stress - Laurent Wolf

Hej. Jag saknar min Malin. Vi sitter hemma båda två idag, synd när vi kunde ha haft en soft kväll tillsammans istället! Problemet är att jag börjar jobba klockan tolv, så hade behövt sova lite innan vilket jag inte alls är sugen på - känns inte som att jag somnar innan tolv en fredag? Så, det blir till att vara vaken ett helt dygn eftersom jag kommer hem lite efter sju imorgonbitti, tung fredag! Positivt är dock att jag jobbar med Josse & Ladi vilket är så roligt så!


Imorgon kommer Emelie hem! Sjukt faktiskt.. 2 ½ månad sen vi träffades sist, har saknat dig så mycket min favorit.

1 kommentar:

Emelie Marta Sjölin sa...

Åh, saknar dig med min snutt! Tänker snart ringa dig! Bara så du vet, ska terra dig på jobb hade jag tänkt =) Men får vänta en och en halv timme på att terringen ska börja....hm, vad ska jag göra tills dess....uppdatera min ipod! All min musik har förvsunnit på iopden, sjuuukt, så det blir bara till att lägga in nytt....ångest, men fresh! looooove you snutte putt