tisdag 30 december 2008

2008...
llllllllllll
Det är verkligen ofattbart att årets sista dag är imorgon! Ett helt år har gått sen vi firade nyår sist, sen vi köpte årets dyraste oxfilé och stressade ihop en massa tillbehör, ett helt år sen jag fick världens finaste julklapp av Emelie, skorna med stort S. Ja, mycket har då hänt detta år - dåligt som bra. Måste säga att det positiva har vägt över det negativa, speciellt den senare delen av år 2008! Jag är nöjd och jag hoppas att jag får följa samma spår kommande år!
lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Det är verkligen ofattbart att vi tar studenten till sommaren, dessa 2 ½ åren med SPFG har gått fort, alldeles för fort känns det som. Vår klass är precis som den ska vara nu och därför är det lite synd att sluta om några månader.. men vi har ju faktiskt massvis att se fram emot framöver- vi fyller 19, många vänner väntar på körkort, vi åker till Prag till våren och sist men absolut inte minst så tar vi studenten 09-06-03.. ååh jag längtar!
llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Imorgon väntar den största och mest exklusiva fest någonsin! Alla vänner är samlade, förutom Emeliewo, på Savoy från 18.30 ända till nästa år, och där ska vi serveras en ljuvlig meny och fri bar hela kvällen, vi firar tolvslaget tillsammans ute på Stortorget med champagne. Kan säga att vi är SÅ LADDADE!
llllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Nu ska jag njuta av de resterande timmarna av dygn nummer 364 med min underbara syster, vi ska mysa under mitt täcke och tusen kuddar med pepsi max och Vänner, säsong 7 - myyyys!
lllllllllllllllll
Gott Nytt År !

Inga kommentarer: