torsdag 11 december 2008

Jag är ju bara så godkänd!
Idag fick vi tillbaka matteproven från förra veckan vilket låg som ett dyster moln över hela veckan och jag kan bara inte Matte C, men jag fick minsann godkänt och så glad jag blev! Det låter tragiskt att jag blir så glad för betyget godkänt men i matte så är jag nöjd om jag får G!
Även det sista provet någonsin för Ann-Christin är nu avklarat, och fy vad skönt! Seg som jag är började jag gårdagens pluggande vid nio, satt till tre inatt. Lagom trött nu!
Imorgon är det Luciamys i aulan halvtio och innan dess lussebullsmys i klassrummet, och så har vi megahåltimme sen digitalbild - soft dag.
Idag är det en absolut mysdag, utan plugg och definitivt utan stress!
Fancy har äntligen beställt sin nyårsklänning och visst blev den fancy, kolla in den på hennes blogg :) http://www.fanzo.blogg.se/
Matlagning som gäller nu, avancerade fiskpinnar..
Stay tuned

2 kommentarer:

Fanny sa...

Aaawe gumman! Du är för söt =)

Emelie Marta Sjölin sa...

ÅHHH! Grattis gumman, you go girl med matten! o hoppas AC provet gick bra det med =) håller tumman/tummarna =) Love you rock those fishpins haha lovely word!