söndag 11 januari 2009

Abandon
ll
Gårdagens festligheter stod Tobbe för som fyllde 19 i onsdags. Vännerna var samlade och det bjöds på ölspel med diverse farliga regler haha, dans, BeerPong och lite för mycket av det goda! Vi dansade oss hem, eller åtminstone in mot Limhamn och då hade vi just missat nästsista bussen vilket innebar att den allra sista gick 40 min senare. Taxi tack! Så vi kom hem smidigt och inte fullt så billigt men skönt var det.

Sov gott, vaknade runt elva imorse.. mådde sådär halvbra, lite huvudvärk som ganska snabbt förvandlade mig till världens gnälligaste människa. När vi steg upp började kroppen må sämre... hohoho, man mår dessvärre som man förtjänar. Efter några få droppar vatten, massa pussar och två timmars sömn till mådde jag bättre och fick i mig tre mackor och en kopp te som John så vänligt gav mig plus tre avsnitt av Vänner, de tre första - riktigt bra, måste påbörja Vännertittandet från början igen känner jag.
Bilder kommer upp ikv när jag hämtat kamerasladd hos John!
Stay tuned.

Inga kommentarer: