torsdag 15 januari 2009

Training day
hej
Idag var det den tredje gången denna veckan som vi besökte maskinerna ute på ön, dock inte tredje gången gillt - ska klämma in en härlig och svettig timme på söndag också eftersom jag är ledig från jobb, underbart! Och idag gick det förvånansvärt bra, Fancy och jag kämpade på och bara uppvärmningen tog nästan en timme, framsteg haha.

Hela helgen ska bli så skön och avkopplande, jobbar visserligen imorgonkväll och lördag fram till fem men sen har jag hela lördagskvällen och heeela söndagen. Lördagen ska jag tillbringa hemma, är hos pappsi i helgen så det blir en mysig hemmakväll med pappa, Nettan och John, gratinerad hummer till förrätt, fläskfilé med potatisgratäng och favoriten - murkelsås. Sen ska vi ge oss på guitar hero som pappa har köpt hem... hehe, för mycket fritid? Nu när det inte är riktig golfsäsong så.. Och sen på söndagen blir det sovmorgon, köra till gymmet och sen till IKEA, ska införskaffa mig en ram eller två tänkte jag, behöver piffa upp rummet här hos pappa - myshelg!
hej
Asos har de sjukaste rean, IGEN, nu är det total utförsäljning på massvis av kläder och jag föll pladask för denna skönhet, kostar endast 269:- nu. Måste ha till sommaren, så den får bara vara kvar om en vecka när jag får lön!

Inga kommentarer: