tisdag 17 februari 2009

Jag ska få massage!
h
John hämtade mig på stationen vid fem idag och så åkte vi hem till honom en liten stund där hans rara mamma fixade vaniljglass med varm nyponsoppa och små biskvier i, så himla gott =). Känns som att det var på dagis jag åt det sist! Jag fick en liten present av John istället för alla-hjärtans-dag-present som vi skulle strunta i att köpa eftersom matlagning när jag kom hem lät mysigare. Så jag blev ganska överraskad, jag ska faktiskt bli ompysslad på ett Kurbad & Hälsocenter här i stan som består utav 35 minuters nack- och ryggmassage! Har aldrig fått professionell massage förut, känns lite nervöst men det ska bli så jävla skönt! Kunde inte passat mer lägligt än nu efter all stress de senaste veckorna med min huvudvärk som aldrig gick över och flera nätter utan sömn. Blev jätteglad - tack så mycket darling!
hej

Inga kommentarer: