torsdag 5 februari 2009

hejhejhejLet's grab that virgin
hej

God kväll! Det har verkligen varit en god kväll idag. Efter begravningen idag körde farmor och farfar mig hem, där mamma väntade med Sex and the City-filmen. Men icke, jag hade bestämt mig för att plugga Organisation & Ledarskap idag med tanke på min tidsbrist i helgen, jobbar fredag, lördag och söndag denna helgen, riktigt tungt. Men får trösta mig med att jag åker till Emelie nästa helg = inget jobb, underbara dagar med Emelie och Herning-gänget. När vi hade ätit satte jag mig här och skulle påbörja min flitiga kväll som jag inte kom alltför långt in på när mamma frågade mig igen om jag inte ville se filmen. Hm, dagens lättaste val - plugg eller Satc?! Och eftersom jag bara sett filmen 6 gånger tidigare kunde jag inte motstå. Vi hade en mysig filmkväll med popcorn och 2 ½ timme av Satc som aldrig kan bli för mycket.

Nu efter filmen lade jag till en Satc-låtlista på mitt Spotify som jag lyssnar på nu, helt underbara soundtracks från filmen! Jag klickade in mig på www.asos.com som förövrigt är en farlig vana numera. Och för en gångs skull letade jag inte ivrigt för då hittar jag aldrig något. Men, så hittade jag klänning som var på rea och som endast kostade 325 kr, och med deras billiga frakt just nu blev det 335 kr! Och nu har jag även tagit mitt Visakorts oskuld med internetbeställning - weeei. Welcome to the real world!
hej

1 kommentar:

Emelie Marta Sjölin sa...

väldigt fin gumman, den kommer bli toppen på dig! weeeiii och så inne i färgen ;)