fredag 6 mars 2009

Asos
hej

hej
Denna helt fantastiska sommarklänning har jag kärat ner mig i, varför? Det är alltid likadant. Och hur mycket jag än vill köpa den några månader för tidigt så bränns det på mitt konto, de få pengar jag har kvar kanske inte är ämnade för en klänning jag kan använda om tre månader? Hur som helst, om jag hade haft mer pengar hade den varit min. Finns på www.asos.com och den finns i min storlek vilket gör det hela ännu värre!

H&M


hej
Även H&M ger mig ångest, men visst är dem fina? Det går ju bara inte att ogilla så färgstarka klänningar, aah det är det bästa jag vet till sommaren. Antingen en crazy färgklänning som dessa eller en enkel och klockren svart blåsa, ge mig sommar och bruna kroppar nu!
Denna finns på www.hm.com och kostar bara 198:-!

Inga kommentarer: