tisdag 25 mars 2008

Into the Wild

I en av sofforna i sal 3 satt Emelie och jag i 148 min, delade på en Hollywood-meny bestående av en stor popcorn & två läsk, njöt, log, blev tårögda, njöt ännu mer, njöt till max av den, förmodligen, bästa film jag någonsin sett. Inte förmodligen, den bästa film jag någonsin sett. Mitt hjärta bankade hårt i vissa scener, och trots att jag var trött så höll filmen mig klarvaken. Ja, alltså jag låter överdriven men så bra var den. Den var riktigt, riktigt, riktigt bra. Jag hade kunnat se 148 minuter Into the Wild till - direkt efter. Jag tror nästan att jag måste se den snart igen, shit (!) vad Sean Penn har lyckats. Och Emile Hirsch, fruktansvärt duktig! Musiken, all musik i filmen - ja, allt var underbart bra.
Ååå, jag vill se den nu nu nu ....

Så, var bara tvungen att skriva av mig och dela med mig. Snälla, se den!


Inga kommentarer: