måndag 24 mars 2008

Riu Waikiki

Lovet har varit riktigt bra, det har blivit en del jobb, många kvällar med vännerna, några med Jonny's och även en del sovande - vilket behövs inför kommande skolvecka som innehåller två prov, en redovisning och en inlämning, (och detta bara på tis & ons), lovin' it! Det jag kan se fram emot nu är helgen, givetvis. Emelies vänner från Uppsala kommer ner så lägenheten blir full av tretton 08-or. Det kan ju vara trevligt, blir en laddad helg med Köpenhamn, visa-runt-i-malmö, utgång på fredag och fest för Emelie & Fia på lördag.

Vad är grejen med att solen väcker en genom fönstret, och att man blir oerhört pigg och varm i kroppen för att sedan frysa ihjäl när man går utanför dörren? Och vad är grejen med att snön faller i mitten av mars? Oacceptabelt.

Men...
på onsdag om tre veckor lämnar vi det tråkiga Malmö för att fira pappsi i Spanien, den gamle fyller 50 =). Ska bli så skönt!


Grattis min 21-åring

1 kommentar:

sussie3 sa...

hej hej...har du bott på Riu Waikiki eller är du där nu?? Jag sökte på google och då fick jag upp din blogg....jag skall dit med min fam om 3 veckor och är intresserad av att höra hur det är..mat osv...bra som dåligt...alltid kul att höra! Längtar!! mvh Suzanne maila mig jättegärna suzannealicia@hotmail.com