söndag 15 juni 2008

Congrats

Mamma fyllde år och det skulle firas. I blåsten stod vi i den mysiga trädgården och grillade både det ena och det andra, skålade med drink och supergoda jordgubbar. Efter ett tag ute i stormen flyttade vi oss inåt och åt en underbar sommarmåltid :) duktiga mamma. Matchen började och det blev fullt i soffan framför tvn, mål gjordes och suckar hördes. Ett mål till gjordes och folk skrek, farmor blev rädd och stämningen var allmänt glad! (Den sänktes dock när Spanien gjorde 2-1, men det behöver inte nämnas här). Det var en jättemysig kväll med min mysiga familj.

Lite senare träffade jag vännerna och vi hamnade på en maskerad som också var trevligt. Det blev för övrigt en lugn kväll utan större mängder av alkohol för jobbet väntade mig imorse.. Min klocka ringde 9. Jag gick upp 10.30 när jag skulle vara på jobb 11.00. Så det fick bli att slänga på mig kläderna och sedan på cykeln, kom iväg 10.51 och var på jobb 10.57 - rekord!


Inga kommentarer: