måndag 16 juni 2008

Ikväll blev det mys i soffan med en thriller, tyckte åskovädret och regnet mot rutorna passade perfekt till min filmkväll, med mig själv... Haha, ja det låter deppigt men det kan vara skönt, vilket det var idag! Annars om jag ser film med t ex Emelie så stör jag mestadels av filmen med frågor och uttalanden av olika slag som minst sagt stör mina medtittare, så därför kunde jag ikväll koncentrera mig på själva filmen och inte alla kommentarer om de olika scenerna... haha vilken jobbig människa jag är! Filmen som rullade var Mystic River. Något som är konstigt är att jag inte förrän ikväll sett denna film, en thriller som var både spännande och bra genom hela filmen. Gillade den skarpt men framför allt Sean Penns skådespel. GRYM! och ser dessutom väldigt bra ut med tanke på sin ålder. hoho, nu ska jag sluta fantisera om Mr Penn och lägga mig i soffan och njuta av Vänner. Har blivit ett nattligt beroende, ett bra sådant.


Säsong 8 väntar i vardagsrummet.



Sleep tight.

Inga kommentarer: