söndag 6 juli 2008

Ella Elle La

Nu tycker jag att det kan bli augusti, gärna den 6e också. Fast än är vi nog inte beredda, det behövs fler veckor av sommarlovet innan vi avslutar det med en underbar vecka tillsammans, iiiih tjejer så kul vi ska ha det. Inte för att jag räknar men idag (söndag, efter tolv) är det exakt en månad kvar... längtar!

Igår firade vi både Malin och Benne vilket var himla trevligt. Jag och Fanny smet in hos Malin en stund och det var så mysigt så. Sen cyklade Fanny vidare med mig där bak och så mötte vi Malin & Vera vid fridhem, för att sen knacka på hos Benne. Riktigt trevlig kväll faktiskt :)

Mindre trevligt hade jag det imorse när klockan ringde - 09.30 skulle jag stiga upp för att börja elva, t o m öppna på jobb idag. Jag kan ju säga att det blev en stressad morgon eftersom jag gick upp en timme senare än beräknat, aj aj aj... Mådde sådär på jobb men det får man ta! Ledig imorgon efter att ha bytt pass till onsdag istället, fyfan vad skönt. Så jag och Malin ska ta en slappedag i stan och leta bikini!, vilket jag absolut inte behöver fler av men det är alltid lika roligt med variation...

Ikväll har vi grillat hemmalagade hamburgare som blev fruktansvärt goda, och så satt vi i trädgården hela kvällen och hade mysigt, uppskattade sommarkvällar!



hos Malin


senare hos Benne

Inga kommentarer: