torsdag 3 juli 2008

Nobody said it was easy, it's such a shame for us to part

Hej hopp, nu är det natt eller tidig morgon, igen.. Känns knappt lönt att försöka ändra på mig eftersom jag nästan bara jobbar kvällar och nätter! Kom hem från jobb halvett, tog en dusch och satte mig här. Fick en massa bra musik från Kevin som jag lyssnat genom, bl.a Bad Cash Quartet och The Ramones, good good. La även in två skivor med Colplay på ipoden som jag lyssnar på nu, kan inte bli bättre. Dessutom har jag kollat på massa fina klänningar, hittat ännu fler sötnosar som lockar till studenten - jag vet att det knappt är ett år dit men det är ändå så roligt ! :) tror Fanny håller med mig på den fronten haha.

När nummer fyra i min Coldplayspelningslista kom på blev jag nästan lite ledsen.. den påminner mig bara om min kära syster och det är lite jobbigt att veta att du snart flyttar. Igen.. men nu är det inte ett halvår utan två hela år. Jag vet att vi kan träffas kanske en helg varannan månad och tro mig, jag är jätteglad för din skull och stolt över dig, men det känns lite hårt ändå. Du lyssnar ju ofta på The Scientist så det har redan blivit min sakna-Emelie-låt. Den är så fin!


1 kommentar:

armedmonkey.blogg.se sa...

Vi får helt enkelt bli varandras plastsystrar nu när våra systrar inte bor hemma! Puss snäckan!