tisdag 1 juli 2008

Morning has broken, like the first morning

Jag la mig 06.08, men kunde inte somna direkt. Efter filmen vi såg fortsatte vi att mysa med första och sen andra säsongen av Sex and the city, det kan aldrig bli för mycket! Vi bara fortsatte att umgås, tror mina sjuka nattvanor har omvandlats till ett beroende nu när hon ska flytta. Hon är ju oftast vaken om nätterna eftersom hon jobbar natt för det mesta, så hennes dygnsrytm är redan inställd. Det har min också blivit, dels för att de flesta av mina vänner jobbar på dagarna och jag om kvällarna eller nätterna och dels för att solen inte visat sig förrän nu, så sover jag istället och umgås med Emelie när hon kommer hem.. Kommer sakna dig Sis.

Så när jag väl la mig 06.08 kunde jag inte sova typiskt nog. Solen lös genom mina gardiner och jag blev bara så glad av att den äntligen kan visa sig :) så jag tog täcket om mig och satte mig på balkongen där även katterna satt, haha, och så kom Emelie ut som fortfarande var vaken och höll på med nerpackningen av rummet. Shit vad mysigt det var! en riktigt varm sommarmorgon, solen gick upp och det värmde verkligen, de första bussarna började gå... mys mys mys! Älskar sommar!


Inga kommentarer: