onsdag 27 augusti 2008

Update

Nu var det längesen jag skrev, fy mig. Ursäkterna för detta är att vi två dagar efter underbara Alanya flyttade, skolan kom igång och datorn kopplades inte in förrän senare. Vidare ursäkter är att jag gjort färdigt mitt rum och sovit ordentligt, japp tro det eller ej. Minst åtta timmar / natt har jag sovit, jag är så nöjd! Det är ju jätteskönt att inte somna under skoldagen... haha, tänk att jag förstått det nu, nästsista terminen av gymnasiet. BRA!

Bilder från Alanya finns såklart på Facebook så jag tänker inte smycka detta inlägg med bilder därifrån (högst en). Däremot kan jag berätta att det var en helt underbar vecka, hade inte kunnat bli bättre! Vi träffade favoriterna Fanny & Vera där nere, Kevin med bror var även där, och så bunkeflogänget - alltid roligt att träffa folk man känner utomlands! Hellyckad vecka, så tack för sällskapet min resekamrat ;)


Inga kommentarer: