fredag 5 september 2008

Ångesten stiger

eftersom jag vet, att om bara 3 ½ timme börjar jag jobba. Visst, det är roligt med nätterna numera men jag har varit hemma från skolan idag för att jag är sjuk. finns inte en chans att jag kan fixa någon annan som jobbar för mig.. Kommer förmodligen gå bra (ta i trä, snälla ta i trä) haha.., men det hade varit så mycket skönare om jag kunde få ligga hemma i soffan med mamma och Lennart, och inte göra nånting. dricka lite te och titta på tv och bara mysa hemma. och sen när jag inte kan somna hade jag trivts med säsong 6 av Satc.. Så på så sätt är det "tur" att jag jobbar eftersom att Benne har glömt min underbara säsong någonstans - fy dig ! =P

Så, då ska jag ta mig en tupplur och sen väntar jobb i 7 timmar och seeen kan jag äntligen få komma hem och duscha sen somna runt 8 imorgonbitti skulle jag tro.
Snälla, kom inte in på Stippes inatt och ät! välj BK eller något bättre! haha

1 kommentar:

Emelie Marta Sjölin sa...

haha, du är väldigt bra för föetaget du, gör reklam som bara den =) gillar stilen =)