tisdag 7 oktober 2008

CUBA

Jag bara måste till Havanna någon gång. Först ska jag och Malin till Hawaii efter studenten som bestämt, men att någon gång i mitt liv få åka till Havanna och hela Cuba, det är ett måste! Kulturen med alla fina och gamla byggnader, underbara stränder, soft soft soft musik, söta små gubbar med cigarrer i munnen, mysig gatumusik och heta dansare till det, alla de gamla bilarna! Ja, detta låter precis som en scen taget ur Dirty Dancing 2, men det är säkerligen så underbart på riktigt. Den utpelas dock på 50-talet men hur som helst så måste jag bara dit! Helst ska jag lära mig dansa, och helst med en kopia av Diego Luna. Älskar att planera mina drömmar..

1 kommentar:

Emelie Marta Sjölin sa...

Heeeej snutte snutt! Vad bra, har du kanske min film då? hittar inte tvåan någonstans??? =) snälla säg att du har den! =) pusssssss