onsdag 8 oktober 2008

Let's put a smile on that face

Kom in på någon sida med massor av Vänner-citat, vilket roade mig en halvtimme iaf!
Kan inte fatta att Emelie kommer hem på lördag! Det är ju jättesnart, åh så mysigt vi ska ha det. När vi hämtat henne på centralen ska mamma, Emelie och jag äta lunch på Jensen's, var annars? Sen mysa runt en stund i stan, hem och visa lägenheten för Emelie och sen ska vi på 20årsfest till Emelie Rosvall. Ge mig helg nu!

Joey Tribbiani: How you doooin'?

Phoebe: It's ok Pheebs.
Rachel: Honey, that's your name.
Phoebe: Oh. I thought that was just something we called each other.

Chandler: I am an excellent secret keeper. I have kept all of our secrets.
Joey: What secrets?
Chandler: Oh no-no, Joey, I am not going to tell you because I am an excellent secret keeper.
Joey: You'll tell me later?
Chandler: You already know.

Rachel: Hey Ben, you know what? When you were a baby, you and I used to do all sorts of stuff together, coz I was your daddy's girlfriend.
Ben: But you're not anymore.
Rachel: No, no we're not.
Ben: Coz you and dad were on a break.

Phoebe: I'm going to get a coffee. Anybody want anything?
Monica: I'll have a latte.
Ross: I'll have a blueberry muffin, with a decaf.
Chandler: I'll have a bagel with a little...
Phoebe: You know I was just being polite.

[Chandler and Joey got two lawn chairs, a chick and a duck]
Chandler: Could we BE more white trash?

Ross: Hi...
Joey: When this guy says, "Hello, " I wanna kill myself.

Ross: I think it'll be a boy.
Phoebe: I think it'll be a girl.
Ross: Phoebe, you thought Ben would be a girl.
Phoebe: Have you seen him throw a ball?

Rachel: How about for a girl, Rain?
Ross: Rain? "Hi, my name is Rain. I have my own kiln and my dress is made out of wheat."
Phoebe: I know her!

2 kommentarer:

Emelie Marta Sjölin sa...

haha, sååååå klockren - nu fick jag mig, ett leende på läpparna innan jag somnar! =) EN till bara; Pheabe: Bing, thats an unusual name. Chandler; well then you should meet my uncle Bada!

Cecilia sa...

haha, jag älskar det avsnittet :D eller alla.. hm, nu ska jag kila iväg till stan! ses på lördag Sis*21 <3