måndag 27 oktober 2008

Inte ens jobb

När jag kom till jobb stod både Dali och Alexandra där och trodde att de skulle jobba, Alex var redan inställd på det och jag hade gått och haft ångest på väg till jobb eftersom jag mycket hellre ville kolla film med Malin och mysa innan jag åker till Danmark! Så Alex ville och fick gärna ta mitt pass. Imorgon kunde dessutom Dali jobba för mig, så jag jobbar inte ens imorgon! Visserligen blir det mindre lön till mig men jag orkar inte bry mig denna månaden. Nu är det lov och jag vill kunna njuta av det - och visst gör jag det. Ännu mer på onsdag då jag åker till min saknade syster i Herning. Ska bli fem underbara dagar med dig sis <3.
Nu är det myskläder som gäller och sedan ta bussen till limhamn där Malin väntar, filmhyrning och förmodligen något gott att äta (fyyy ?). Hur som helst - mysmåndag och mystisdag!

Inga kommentarer: