måndag 27 oktober 2008

Raindrops keep fallin

Jag står fortfarande fast vid att jag älskar hösten. Det gör jag verkligen! Lite tråkigt är det dock att jag var tvungen att lämna Malins mysiga soffa och världens bästa film, för att vandra till bussen i ösregn och i blåsiga bunkeflo... bara för att hämta mina linser hos optikern. Efter det gick jag min vanliga runda, den korta varianten fick det bli idag - och jag hittade vad jag sökte. Ett par skinnstövlar, riktigt höga, nästan över mina knä. De var perfekta och så underbara! Priset låg dessvärre på 1200 kr över min redan uttänkta nivå... jag blir så ledsen. Så, imorgon är det stan som gäller och John ska stå ut med mitt ivriga skoletande. Det ska han bara!

Ska till jobb om en liten timme, det är inte uppiggande någonstans. Fy!

Inga kommentarer: