tisdag 4 november 2008

Eleven to go...

Idag var första skoldagen för mig efter novemberlovet, kom hem från Emelie igårkväll så tog mig friheten att vara ledig en extra dag vilket verkligen lönade sig. Mina fem dagar hos Emelie har varit allt annat än dåliga! Det kunde faktiskt inte ha varit bättre, och så fint hon har det i sin lägenhet, vill bara bo där! Lite jobbigt att åka ifrån henne igår men tiden går förhoppningsvis fort tills nästa gång vi ses vilket är till jul - och jag längtar redan, visst gör jag det.

Det är så kul att kunna skriva om Sensation in public nu när Malin fått biljetten, har haft såna problem med att hålla det hemligt! Men nu äntligen! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH det kommer bli så sjukt, längtar som fan. Och idag är det bara elva dagar kvar, hur sjukt är inte det!? Elva dagar till Sensation! GE MIG 15 NOVEMBER NU!

Inga kommentarer: