måndag 10 november 2008

I will come to you

Idag är det inget vidare väder, det blåser himlans mycket och det regnar från och till. Jag blir så trött - var tar min perfekta höst vägen? En sak som dock var mysig imorse var alla löv som blåste i små virvlar runt våra fötter när vi promenerade till skolan. Mys!

Emelie, jag sitter och lyssnar på Hansons "I will come to you" och det vill jag verkligen! Att du kunde sakna mig så mycket när jag åkte, jag som snarkar och stör o allt? :) Men du kommer faktiskt hem ganska snart, vilket innebär massvis av mys! Mys som kommer resultera i hundra Jensen's besök, lika många stanmysdagar, julklappar, fikor, hela nätter med bara massa vi-prat. Gud vad jag saknar dig! Love you Sis.

1 kommentar:

Emelie Marta Sjölin sa...

Älskar dig med sis! Och JA, kommer snart hem till dig! Mys är ju lätt bara förnamnet på vad vårt lov ska heta!!!!