torsdag 13 november 2008

Hallelujah

Kom precis hem från en mysig och alldeles för kylig dag i stan med två av favoriterna. Vi växlade pengar till lördag så vi har det gjort, vi åt lunch tillsammans och vi gick igenom affärsplanen vilket kändes som en riktigt företagarlunch... Nej men det känns bra nu när allt börjar komma igång på riktigt med företaget, vi hämtar tröjorna på tisdag och första försäljningstillfället är den 27e nov, så det börjar närma sig.

Igår skrev vi nationella i Sv B och jag hade hjärnsläpp, efter en timme hade jag bestämt mig för vilket ämne jag kunde tänka mig att skriva om.. fick lite panik men när jag väl var igång kändes det helt ok. Efter skrivningen var det jobb som gällde vilket är ganska tråkigt efter en dag i skolan men vi hade knappt några kunder alls så det var lättförtjänta pengar! Slutade elva och sen var det lite mys, visst var det :).

Nu lyssnar jag på Amandas Halleujah som bara är så bra, underbar!

Inga kommentarer: