fredag 14 november 2008

En dag i sängen

Idag har jag varit hemma hela dagen, sovit hela dagen från och till.. konstigt nog kunde jag inte somna inatt vilket jag annars alltid kan! Tror vi la oss halvtolv och jag somnade inte förrän halvtre, vaknade med en sjuk huvudvärk och ont i halsen. Bara allmänt jobbigt! Jag tog mig friheten att sjukanmäla mig och försöka sova.. det kunde jag och det var jätteskönt.

Mamma kom och hämtade mig för en stund sen och ikväll ska ägna mig åt hemmamys, och det var alldeles för längesen! Jobbar ingenting alls i helgen, för imorgon är det ju SENSATION...! och söndag valde jag att inte jobba eftersom jag inte kan beräkna när vi kommer hem från Köpenhamn på söndagmorgon haha. riktigt skönt med en jobbfri helg!

Nu ska jag till kronprinsen och klacka om mina skor till imorgon och även köpa stayups till vår vita outfit, kommer inte se klokt ut att vara sommarklädd men vafan!

J, trivs så mycket :)

Inga kommentarer: