onsdag 19 november 2008

Sensation - ruled the nation

Nu är ännu ett prov överstökat, idag var det affärsjuridik kap 1, 2 och 3 som ströks från listan. Det kändes faktiskt helt ok, tack vare Johns tålamod och hjälp igår hihi - så tack John =).

Kom hem från skolan för bara en stund sen, lång dag idag med en håltimme från ett till halvtre och sen italienska, som både Lisa, jag OCH Tobbe var på - yeej, blir så mycket roligare när alla är där!

När jag satte mig vid datorn kollade jag genom alla videor från Sensation igen, och jag får fortfarande gåshud! Jag vill ju bara dit igen, allt var så extremt sjukt! Sjukt är faktiskt ordet för den dagen, kvällen, natten, tidiga morgonen.. Absolut nöjd! Bilder och även några av videorna finns på facebook.

Idag ska jag faktiskt inte ens tänka på något som har med skola att göra, redovisningen som Veris och jag har imorgon är redan fixad och så är det debatten på filosofin vilket blir till att improvisera!

I'll be back, I think?

Inga kommentarer: