söndag 21 december 2008

Decembersjuk

Sitter återigen i världens skönaste fåtölj, tror vi somnade runt nio och nu är jag klarvaken. Igårnatt jobbade jag så det går bara inte att sova inatt, visserligen är elva inte natt men ändå! Så nu tar jag tag i bloggen och Cat Stevens istället.

Lördagens aktiviteter bestod av bio med Johns familj och vänner till dem, efter filmen fortsatte vi hit och lagade tacos vilket var gott gott gott. Nästa på schemat var att göra julgodis och efter några
timmar hade vi gjort knäck, fudge, pepparkakshus och även apelsiner prydda med nejlikor.



Låt mig gnälla, jag är megaförkyld och hade feber igår men den har försvunnit nu. Det är jul och vi har lov och jag är sjuk. gnäll gnäll gnäll. Näsan är röd och halsen är tjock...
Nej, nu lägger jag av hoho, bättre att vara julglad!

Imorgon är det jobb igen, natt med Ladi och vi ska fira jul med att vända hamburgare och smaka på chokladtomtar =)!

Nu ska jag väcka älsklingen och äta cashew, dricka pepsi max och se en töntig komedi!

Inga kommentarer: