fredag 19 december 2008

It's a little bit funny,

Nu är jag hemma igen, Peter den rackaren hade precis stuckit när jag kom till skolan - typiskt! Får vänta med betygsbesked tills januari..
Satt och lyssnade på lite musik nyss och kom in på We are the world och även I'm your angel vilka är två helt fantastiska låtar =) blev fruktansvärt nostalgisk till de båda när det slog mig att Maria och Bettan sjöng dessa två på två av deras avslutningar på slottis, och som vi grät. Jag och Sara skyndade oss allt vi kunde från vår egen avslutning i åttan, smög in i kyrkan och trängde oss fram bakom en pelare och som vi grät haha! de var så fina och så duktiga, synd att jag inte har min gamla mobil kvar med videon..
Nu ska jag duscha, göra mig klar och sen växla de danska pengarna, köpa lite gott och blandat i underklädesväg, och sen äta hos Emelie som jobbar ikv.
Ciao

this feeling inside.

Inga kommentarer: