söndag 7 december 2008

Imagine

Veckan som gått gick förvånansvärt fort förbi, den har varit regnig och kall, full av plugg och jag har känt mig allmänt down! Mycket pga matteprovet i torsdags antar jag, men även andra småsaker. Jag skulle egentligen ha jobbat kväll i fredags till tolv, men Vladi på jobb behövde byta, så snäll som jag är (?).. tog jag hans natt istället. Jag hade gått upp kvart över sex på fredagsmorgonen eftersom vi hade tidig italienska, men jag kunde bara inte sova innan jobb igår! Så runt tretiden igårnatt var jag sjukligt trött! fick i mig lite koffein hos John på kvällen innan och jag tror nog att det funkade men höll tyvärr bara till tre. Då dog jag av trötthet, men sen av någon anledning blev jag hur pigg som helst, var inte ens sömnig när vi stängde ner resturangen tio i sju imorse. Så jag körde Josse och Ladi hem och sen hem till pappsi, och väl hemma i min säng somnade jag gott! Vaknade ett idag, gick ner och vände, och där hade gästerna redan börjat droppa in och alla pysslade med tilltuggen till kvällen, det var en himla massa godsaker. Gick och la mig igen och vaknade halvfyra - utvilad! Resten av gästerna kom sex och så firade vi att Nettan joinat 40 plus-gruppen!

Vi hade en mysig kväll och de sista gästerna gick halvtvå tror jag, och här sitter jag nere i tvrummet eftersom mitt rum är ockuperat av göterborgarna! Jag kan bara inte sova efter min natt igår, att vända dygnet en av dagarna en helg är bara ångest! börjar elva imorgonbitti så borde sova nu nu nu..

Saknar mitt gull som är i göteborg över helgen. Mys på måndag!

Inga kommentarer: