torsdag 4 december 2008

One Tree Hill,
borde jag?

Sarah, Vera, Fanny och framförallt Malin har länge tjatat om One Tree Hill men det har aldrig varit min starka sida av favoritserier, antagligen för att jag aldrig tagit mig tid till att komma in i det. Känns som att Vänner och Satc tagit den delen =), men så idag kom jag in på en One tree hill-trailer på youtube när jag lyssnade på James Blunt, och jag satt i minst en timme och såg filmsnutt efter filmsnutt. Jag är fast! Jag var tvungen att ringa Malin och fråga vad som hände sen. haha, så nu har Malin lovat mig att vi ska börja från början med säsong 1 så att jag också kan få vara en One tree hill-mupp! Positivt är att Nathan är allt annat än ful! Ge mig!



John, trots min crush på Nathan är du fortfarande min favorit.

Inga kommentarer: