torsdag 4 december 2008

Njutbar eftermiddag

Jag satt verkligen till sista timmen av gårdagens dygn med matten, för "jag fattar ju ingenting" som hälften av klassen ganska ofta säger på mattelektionerna. Jag fattar verkligen inte mycket, och när jag satt med Malin, Sarah och Anton i tisdags kändes det bara hopplöst. Så igår fick jag ta tag i mig själv, så jag repeterade hela kapitel 1 och det gick ganska bra. Sen hjälpte John mig med kap 2 och det fastnade någorlunda. Så idag på provet så svarade jag på alla uppgifter på del 1, dock ganska få på del 2 men den bryr jag mig inte om - strävar dessvärre bara efter godkänt i MaC, blir helnöjd om jag klarar G!

Vad som är njutbart är att vi slutade när vi hade skrivit klart provet, vilket för mig och Malin var runt tio, så vi käkade lite i stan och nu är jag hemma. Väntar på John som klipper sig och sen ska vi njuta av vad staden har att erbjuda! Ska leta nyårsoutfit till John =)
Ciao

Inga kommentarer: