onsdag 3 december 2008

3 december

Att vara hemma från skolan kan både vara bra och dåligt. Idag känns det inte speciellt bra eftersom dagen i skolan var ganska soft och de dagarna vill ingen missa.. Doktorn om en timme, yeej!

När jag vaknade för ungefär en timme sen så låg min lille kise och sov bredvid mig, det var så mysigt och varmt, ända tills han också vaknade och då var det slut på det mysiga. Om de alltid hade varit sovandes och gosiga..

Nej, så jag steg upp och gjorde en kopp te, satte mig här och jag fastnade givetvis, som vanligt, på asos.com. Nyårsafton börjar närma sig och jag blev så sugen på att fullborda min outfit, problemet är att jag hittade så mycket av allt så beslutsångesten steg. Klänning och skor har jag redan, är bara de små detaljerna kvar!


Vad tycks?

Inga kommentarer: