lördag 17 januari 2009

Cellophane girl
hej
Nu är jag hemma från en dryg kväll på jobb. På sju timmar sålde vi för drygt 3000, vi hade alltså ingenting att göra! och trött som jag var höll jag på att somna, jag lovar att om jag stått still mer än två minuter hade jag somnat på plats. Jag läste Kvällsposten och Aftonbladet tre gånger var och en Glamour-bilaga som låg och gav roliga sextips. Så nu kan jag det mesta och lite till... Nej, men hur som helst - vad som är bra är att jag inte längre ska jobba imorgon! Skulle börjat elva egentligen och jag var så osugen på att jobba, vill bara få ut så mycket som möjligt av helgerna nu, trött på jobb. Mimmi var på jobb en stund innan så jag passade på att fråga henne, värt att chansa. Hon tog det, hur skönt är inte det!? Nu har jag alltså en hel lördag OCH en hel söndag lediga, blir så lycklig.
hej
Imorgonbitti hade jag tänkt gå en lång promenad om vädret tillåter, och sen komma in i värmen igen och duscha tills varmvattnet tar slut i huset =). Sen bär det av mot Bunkeflo där jag hämtar upp Malin och Anton, så droppar vi Anton och fortsätter in mot lilla Limhamn, och där ska Malin hjälpa mig att prova ut brillor till mig. Har ju mina linser men är så trött på dem så nu vill jag ha ett par bågar som jag kan ha som avlastning för ögonen då och då!
hej
Efter vår trip ska vi till Malins mysiga lya igen och mysa mysa mysa! Lyssna på Cellophane girl, äta goda mackor och njuta av Satc, det ska vi.

Inga kommentarer: