lördag 17 januari 2009

Uppfriskande morgon
hej
Pappa väckte mig elva imorse innan de stack hemifrån. Låg och mornade mig några minuter innan jag gick ner och satte på lite te. Grönt te som ska vara bra för det mesta, himla gott var det också. Sen tog jag på mig myskläder, en fet halsduk och pappas vindtäckande golfjacka, en laddad ipod och mina träningsskor. Var ute i 45 minuter och när jag kom in var mitt ansikte så gott som bortblåst. Här ute är det verkligen livet på landet, haha, jag promenerade så långt att det inte fanns några cykelbanor att gå vid längre så jag kom ut på en 70-väg..
hej
När jag kom in igen tränade jag magen och stretchade, fy vad skönt att vara duktig så tidigt en lördag. Samma visa imorgon fast på gymmet så då blir det lite mer helkroppsträning!
hej

Nu ska jag äta mina två ägg, duscha och sen bär det av till Malin, myslördag! <3

1 kommentar:

Fanny sa...

Du är så duktig gumman :D Hoppas det gick lika bra idag!!