söndag 25 januari 2009

Coat - I'm in love



Äntligen fick jag hem min efterlängtade kappa från Asos tillsammans med linnet som också satt som det skulle, är faktiskt riktigt nöjd när jag handlar från Asos - att rekommendera! Kappan fick användas för första gången redan igår när vi var ute och roade oss, vi tjejer och Joacim. Först tog vi några öl, cider och goda drinkar på Lilla torg sen fortsatte vi till Slagt som var fruktansvärt roligt framtills när vi skulle hem vid tre, då jag märkte att min mobil och garderobsbricka var borta ur min öppnade väska. Kul. Jag orkar inte ens dra hela historien men det slutade med att vi kom hem kvart i sex och efter många om och men inklusive betalning fick jag min älskade kappa. Hatar vakter och deras besatthet av makt.. När vi kom hem sov jag hos mamsi eftersom Emelie, Besarta och Joacim sov i mitt rum. Och det var så mysigt, mamma vaknade och jag drog hela snyfthistorien och jag var så frusen efter att ha varit utan jacka i två timmar, så mamma stoppade om mig riktigt mysigt och där somnade jag i min korv av täcke och filtar! Hädanefter ska jag förevigt behålla min underbara kappa på mig!

1 kommentar:

Fanny sa...

Hinner tyvärr inte alls imorgon, och inte på torsdag heller. Har halkan imorgon och möte med fadderföretaget på torsdag... Får träna lite hemma istället!