fredag 23 januari 2009

Underbar dag, igen!
hej
Jag hade verkligen en helt underbar födelsedag med allt lyckligt som hände! Och den fullbordades maximalt när vi skulle sätta oss ner och äta lite kalasmiddag, jag, mamma, Lennart, John och så var det Stina som ringde på dörren. När jag öppnade stod Emelie där! Jag fattade ingenting, stod bara och glodde och sen skrek jag och så kom tårarna.. hehe, shit vad underbart att Emelie kom hem till min födelsedag! har inte anat något alls! Och som pricken över i:et hade hon med sig Joacim och Besarta, så nu våldgästar de mitt rum till söndag - helt underbart!!

Av John fick jag en jättesöt grå kofta och av Emelie en väska som jag velat ha jättelänge. Och idag kom mammas presenter med posten från Asos, kappan är lika fin som på sidan hihi. tack alla!

Ytterliggare firad blev jag idag av tjejerna, de tog med mig till Pizza Hut på lunchen och bjöd på goda pizzor, och så fick jag presenterna där, vilken underbar start på dagen. Av Fanny, Vera och Sarah fick jag en underbar BH, ett nagellack, ett rött-rött-rött läppstift från Make Up Store som jag bara avgudar och tre olika parfymdofter, tack så mycket snuttisar! Och av min lilla Malin fick jag världens finaste halsband, jag älskar det! Det är så fint, vill aldrig ta det av mig. Tack älskling! <3



Inga kommentarer: