fredag 6 februari 2009

Bruce, almighty?
hej
För längesen såg jag en video på youtube, tror det var Ståhl som visade den. Borde varit Ståhl med tanke på hans kärlek till Bruce! haha. Hur som helst, så sökte jag på "Bruce street copenhagen" precis och fick upp den här underbara video igen. Jävlar vad man får gåshud och så glad man blir av den! Tänk vilken lycklig dag den lille gatumusikanten fick när Bruce ställde sig där bredvid honom. Sjukt kul att man hör en svensk i början som "håller på att svimma och dö" hehe :). Han är så manligt het också, har jag aldrig tyckt förr men hello! Mamma kom in på rummet precis och kunde knappt slita sig från denna snygga man.
Nej nu är jag sjukt sen igen måste skynda mig!

Ta en titt och förgyll din morgon.

http://www.youtube.com/watch?v=LWQV7agBFtE&feature=related

Inga kommentarer: