fredag 6 februari 2009

Satc-playlist
hej

Efter filmen igår fixade jag som sagt en spelningslista i Spotify med soundtracksen från filmen vilka visade sig vara jättemysiga, speciellt "All dressed in love" med fantastiska Jennifer Hudson som spelar Louise i filmen, "The heart of the matter" med India Arie och "Kissing" med Bliss - alla på listan tål dock att lyssnas på!
hej

Kom hem från skolan för en halvtimme sen, riktigt tung dag idag, alla ville bara hem och många gick verkligen hem också. Men eftersom jag försov mig imorse fick det räcka med dumheter så vi var 15 st på organisation & ledarskap och religionen som är inlagd för att vi fick för lite timmar i religion. Så nu har vi ytterliggare en extra seg timme på fredagseftermiddagen! Och om en timme börjar jag jobba så ser inte alls fram emot min fredag, hade velat vara hemma och mysa!


Inga kommentarer: