lördag 7 februari 2009

I'm taking a day off
hej
Hej hopp lingonsnopp, nu är jag hemma igen från jobb och det är så himla skönt! Vi hade inte speciellt mycket att göra idag, mest den sista timmen. Det var tänkt att jag skulle jobba imorgonkväll och söndagdag vilket gjorde mig om möjligt mer stressad, vi har prov på onsdag och två redovisninger - en i affärsjuridik och så ett litet tal på Svenska C. Sen har vi del tre av projektarbetet att jobba med och helst lämna in så det är en vecka full av stress och ångest! därav kände jag att en ledig lördag verkligen hade hjälpt mig på traven. Men såklart, så kunde INGEN ta mitt pass, alla jobbade antingen innan eller efter. Fan.
Men till slut så sa Dali som jag jobbade med idag, att han kunde ta min lördagkväll om jag fixade bort hans söndagkväll. Hm, jag frågade Josefin om hon hade kunnat tänka sig söndagen istället för lördagen och hon sa "Jag fixar det. Jag jobbar på söndag!". Josefin ställer verkligen alltid upp när hon kan, och det uppskattar jag verkligen! Tack =). Så nu har jag hela lördagen framför mig till en massa pluggande och vila för det behöver jag efter denna hemska sömnlösa vecka!

Inga kommentarer: