lördag 7 februari 2009

Vilket klipp!
hej
Har redan hunnit med att få min skönhetssömn, känns som att jag inte sovit på hundra år! Faktiskt! har nog inte sovit ut på tre år känns det som, sen jag började jobba på helgerna. Men samtidigt så hade jag aldrig klarat mig utan min lön som jag är så van vid nu. Inga resor och inga kläder! Har trots allt betalat fyra resor själv och alla var underbara på sina sätt, inget jag ångrar precis. Så klaga ska jag inte göra!

Hur som helst, så var jag och Nettan precis på Friskis på Heleneholm där vi skulle fylla på mitt klippkort med klipp från hennes kort som en present till mig! Vi förde över 15 ggr från hennes men som vuxenpris kostar det 750 kr vilket motsvarade 19 ggr för min ålder tydligen. Så trots att de bara drog 15 av hennes fick jag 19 nya till mitt kort, helt perfekt ju! Hade två sedan innan så nu har jag 21 ggr att svettas bort! Med glädje =)!


Plikten kallar utifrån köket, lunch med mamsi. I'll be back. Eller nej, inte förräns ikväll eftersom jag måste plugga massor idag. Go, go, go!

Inga kommentarer: