onsdag 18 februari 2009

Eva Cassidy
hej
Idag blev jag och John bjudna på lunch utav hans mormor och morfar tillsammans med Johns lillebror och mamma, vi hade det jättemysigt och framförallt gott! Det var en buffé på en kinaresturang =). När vi var klara gick alla på skilda håll och John fick mot hans vilja följa med in på Hansa och kolla lite kläder, hittade inget speciellt faktiskt! Skönt för en gångs skull så att jag slipper mina ångestproblem eftersom jag inte har pengar kvar av lönen denna månaden! Har nämligen startat ett sparkonto och de pengarna får jag givetvis inte röra. Sen bjöd John på en cheesecake och en chai te som nog var den godaste jag smakat faktiskt, riktigt gott såhär i kylan!



Har tagit ner några album av Eva Cassidy på mitt Spotify, hon har så underbar röst och väldigt många fina låtar. Fields of gold, Wade in the water och Songbird är några av alla bra.

Inga kommentarer: